آخرین اخبار

تعیین قیمت رحم اجاره‌ای و تخمک اهدایی بر اساس چهره، قد و وزن

اکثر کسانی که برای اجاره دادن رحم می‌آیند مشکلات مالی دارند؛ یعنی این‌طور نیست که خانم از روی علاقه این کار را بکند و بیاید داروهای هورمونی را استفاده کند و رفت‌وآمد داشته باشد، وقت صرف کند و در آخر مبلغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کند.

اشتراک گذاری
25 دی 1402
کد مطلب : 11187

توازن

|

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۹:۰۰:۰۰
|

|

گفت‌وگوی سایت جنایی با یک واسطه رحم اجاره‌ای:

اکثر کسانی که برای اجاره دادن رحم می‌آیند مشکلات مالی دارند؛ یعنی این‌طور نیست که خانم از روی علاقه این کار را بکند و بیاید داروهای هورمونی را استفاده کند و رفت‌وآمد داشته باشد، وقت صرف کند و در آخر مبلغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کند.

|

۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۱۹:۰۰:۰۰

استفاده از رحم اجاره‌ای برای زوج‌هایی که باردار نمی‌شوند همواره یک راهکار است که در ایران امکان استفاده از آن وجود دارد. کشور‌های پیشرفته هرچند به لحاظ پزشکی امکان انجام چنین کاری را دارند اما به دلایلی چون حفظ حقوق زنان از استفاده از آن خودداری می‌کنند. اما در ایران مساله استفاده از رحم اجاره‌ای یا رحم جایگزین یک امر مرسوم است. امری که حالا به یک تجارت تبدیل شده‌ است. سایت جنایی گفت‌وگویی با یک واسطه رحم‌ اجاره‌ای و تخمک اهدایی منتشر کرده که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

*هر خانمی یک فرزند سالم به دنیا بیاورد «از نظر ژنتیکی» طوری است که انگار در مجموع نظر پزشک را تایید می‌کند که این خانم بارور است و می‌تواند فرزند سالم داشته باشد. مراکزی هستند که از خانم‌های بدون فرزند پذیرش می‌کنند، چون الان به‌قدری ناباروری زیاد شده که با توجه به کمبود اهداکننده نمی‌رسند که بخواهند پاسخگو باشند.

*فرض کنید خانمی با رحم سالم است که مشکلی هم ندارد، اما از نظر تخمدان ذخیره‌ای ندارد که آن تخمک بخواهد آزاد و بارور شود و در رحم آن را نگه دارد. رحم سالم است اما نیاز دارد که تخمک داشته باشد، بنابراین از تخمک یک کِیس جوان استفاده می‌کند و با اسپرم همسرش در آزمایشگاه لقاح می‌دهند، جنین‌هایشان تشکیل می‌شود و همان را طی مصرف دارویی انتقال می‌دهند و باردار می‌شود؛ یعنی از تخمک اهدایی استفاده می‌کند که باردار شود.

*اکثر کسانی که برای اجاره دادن رحم می‌آیند مشکلات مالی دارند؛ یعنی این‌طور نیست که خانم از روی علاقه این کار را بکند و بیاید داروهای هورمونی را استفاده کند و رفت‌وآمد داشته باشد، وقت صرف کند و در آخر مبلغی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان دریافت کند. مساله مشکلات مالی است که آن هم [مبلغ دریافتی] بستگی به شرایط چهره، قد، وزن و… دارد. اکثراً چون شرایط مالی‌شان به گونه‌ای است که مجبورند این کار را انجام بدهند، خیلی کم پیش می‌آید که در دوره پذیرش‌مان یک خانم خودش بخواهد این کار را بکند؛ یعنی به بحث مالی توجه نداشته باشد.

*ما کِیسی داریم که از شهرستان آمده و مشکل مالی دارد، اما دوست دارد این کار را انجام بدهد. فکر کنید در شهر خودش می‌تواند کِیسی را با ۷۰ میلیون داشته باشد، اما چون جنین‌هایش تهران است مجبور است ۲۵۰ میلیون پرداخت کند تا بتواند آن کار را انجام بدهد.

*معمولاً در پروسه آی‌وی‌اف بیشتر نظر آقایان را می‌خواهیم تا خانم‌ها؛ مثلاً یک آقا که می‌خواهد جنین اهدایی یا تخمک اهدایی یا ساروگیت بگیرد، اگر بشخصه خودش هم باشد و حتی وکالت هم از خانمش داشته باشد می‌تواند این کار را انجام بدهد. حتی خاطرم هست خانمی به خاطر مسافت راه نتوانسته بود بیاید و همه امضاها را آقا انجام می‌داد و اصلاً بیمارستان نظری نداشت که چرا این‌طور است، اما همین اگر برعکس انجام می‌شد مطمئناً نمی‌گذاشتند آن خانم کارها را انجام بدهد.

 

متن کامل گفت‌وگوی سایت جنایی با واسط رحم اجاره‌ای را اینجا بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =